Bezpečné nakupování

FAQ

bar
paragraph start

Jak vám můžeme pomoci?

Napiste Nam

Kontakt

e-mail: dstreetcz@dstreet.eu

Po-Pá na 08:00-15:00

Objednavky
Platby
Produkty
Odeslani a doruceni objednavky
Vratenie a reklamacie
Registrace a ucet

Často kladené otázky

Mohu vrátit koupené zboží?

Samozřejmě! Zákazník, který uzavřel smlouvu na dálku, může od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 (čtrnácti) dnů ode dne, kdy se stal vlastníkem věci, nebo ve kterém třetí strana – jiná než přepravce a označená zákazníkem – získala poslední věc.

Za účelem odstoupení je zákazník povinen informovat prodávajícího prostřednictvím jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy, zaslaného poštou nebo vyplněním formuláře pro odstoupení od smlouvy a odesláním e-mailem na adresu dstreetcz@dstreet.eu. Vzor formuláře je k dispozici zde. Použití formuláře není povinné. Zákazník může na adresu dstreetcz@dstreet.eu poslat jakékoli jiné, jednoznačné prohlášení o odstoupení od smlouvy. Přihlášený zákazník může také provést vrácení prostřednictvím záložky, která je k dispozici na jeho profilu v systému internetového obchodu.

Jak vrátit zboží?

Zašlete nám oblečení spolu s dokladem o koupi a vyplněným formulářem pro vrácení zboží na následující adresu:

  • Olza Logistic - D-TEX
  • Lípová 1986
  • 737 01 Český Těšín, Česko

Pokud nemáte možnost tisku, můžete připojit ručně napsaný formulář s uvedením:

  • Vašich přihlašovacích údajů z obchodu nebo číslo objednávky;
  • Jméno, příjmení a kontaktní telefonní číslo.

V jakém časovém horizontu je vyřizováno vrácení?

Vrácení je vyřízeno nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy společnost Dstreet obdržela vrácené zboží, v souladu s právními předpisy.

Nezapomeňte:

  • Vrácení provádíte na vlastní náklady. Tyto náklady nelze vrátit;
  • Neposílejte nám zásilky na dobírku – nemáme žádnou technickou možnost takové zásilky převzít.

Z důvodu bezpečnosti zásilky a rychlosti jejího doručení doporučujeme zaslat zboží přepravní společností

Kdy mi budou vráceny peníze?

Peníze Vám vrátíme hned, jakmile k nám dorazí Vaše vrácené zboží a my ho zkontrolujeme. Zpravidla to netrvá déle než 14 dní. Stav vrácení můžete sledovat na Vašem profilu v obchodě nebo podle čísla zásilky přepravce, kterým jste zásilku poslali do našeho obchodu.

Jak reklamovat zboží?

Podrobné informace o reklamacích produktů v našem obchodě naleznete na záložce vrácení a reklamace.

Jak dlouhá je záruční doba na produkty?

Na všechny výrobky nakoupené v obchodě se vztahují práva vyplývající z vad, které způsobují nesoulad zboží se smlouvou po dobu 2 let od data nákupu, v souladu se zákonem ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele.

Jak dlouho se čeká na vyřízení reklamace?

Reklamace budou vyřizovány nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí reklamovaného produktu.

Jak objednat?

Podrobné informace o tom, jak správně projít procesem nákupu, naleznete na záložce „Jak nakupovat“.

Mohu zadat objednávku e-mailem nebo telefonicky?

Samozřejmě! Objednávky jsou přijímány e-mailem (dstreetcz@dstreet.eu). Takto zadané objednávky jsou zasílány pouze dobírku a cena dopravy činí 130 Kč. Na takové objednávky není možné použít slevové kódy.

Jaký je termín realizace objednávky?

Doba realizace objednávky závisí na zvoleném způsobu platby a doručení. Do 2 pracovních dnů realizujeme objednávky placené při převzetí nebo prostřednictvím PayU / PayPal. V případě platby tradičním převodem zasíláme zásilky až po připsání platby na náš bankovní účet, takže dodací lhůta se může prodloužit až na 5 pracovních dnů.

Jak dlouho trvá realizace objednávky?

Objednávky placené při převzetí nebo prostřednictvím PayU / PayPal realizujeme do 2 pracovních dnů. V případě platby tradičním převodem zasíláme zásilky až po připsání platby na náš bankovní účet, takže dodací lhůta se může prodloužit až na 5 pracovních dnů. Objednávky zpracováváme od pondělí do pátku. Objednávky zadané po 14:00 jsou zpracovány následující pracovní den. V sobotu, neděli a o svátcích balíky neposíláme.

pixel